Tornar
octubre 7, 2021

Descobreix com estalviar temps i evitar cues reservant cita amb el teu gestor a través de l’e-Crèdit

La banca online de Crèdit Andorrà ofereix als clients la possibilitat de reservar una cita presencial o telefònica amb el seu gestor i evitar d’aquesta manera haver de fer cua a l’oficina.

Per fer-ho, el client ha d’utilitzar el servei de Cita Prèvia, dins de l’apartat El meu Gestor. Un cop està dins del servei, el client podrà:

  • Sol·licitar cita prèvia: El client podrà escollir quin dia i a quina hora vol la cita, i si vol que sigui presencial o telefònica. Un cop feta la sol·licitud, haurà d’esperar la confirmació del seu gestor a través del correu electrònic informat.
  • Gestionar les cites: El client podrà revisar la data i l’hora de cada una de les reunions programades i podrà veure si la cita és presencial o telefònica. En cas que el client tingui més d’un gestor, també podrà veure amb quin gestor té cada una de les cites.

La petició de Cita Prèvia forma part del servei El Meu Gestor, disponible per als usuaris de l’e-Crèdit per tal d’establir una relació més propera i còmoda amb el seu gestor. Més informació: https://comercial.creditandorragroup.ad/ca/e-credit-6#el-meu-gestor

New Layer

No et perdis res

Subscriu-te a la nostra newsletter i rebràs les novetats del nostre blog al teu correu electrònic.

Subscriure’m