Crèdit Andorrà amplia l’horari d’atenció telefònica, que fins ara era de dilluns a divendres de 8.30 h a 18 h, i a partir d’ara serà de dilluns a divendres de 8 a 20 h i dissabtes de 9 a 15 h. Aquesta ampliació respon a la voluntat de facilitar les gestions i satisfer les necessitats d’avui dia dels clients.
A través del servei d’atenció telefònica, el client pot sol·licitar informació general, per telèfon o whatsapp, i també fer les operacions més freqüents del dia a dia amb una simple trucada, de manera àgil, còmoda i senzilla, i des de qualsevol lloc.
Els agents del servei faran l’operació o bé l’acompanyaran en la realització del procés a la banca online. També l’ajudaran a resoldre qualsevol incidència.
Algunes de les qüestions que es poden resoldre a través del servei d’atenció telefònica són, entre d’altres:
- «Voldria saber el telèfon d’una de les oficines»
- «Vull consultar el saldo del meu compte corrent o saber si s’ha carregat el rebut de la llum»
- «Voldria fer una transferència de 150 € a un altre compte»
- «M’agradaria tornar un rebut»
- «Necessito ampliar el límit de la targeta»
Per utilitzar el servei de banca telefònica és necessari disposar d’un contracte de banca online, l’e-Crèdit.
Servei d’Atenció al Client
Telèfon: +376 888 888
Whatsapp: afegeix el tel.+376 320 888 als contactes del mòbil