Tornar
1 Juliol, 2021

El phishing és una pràctica fraudulenta que busca aconseguir il·lícitament dades personals de tercers suplantant la identitat d’alguna persona o entitat de confiança.

La millor manera d’evitar caure en un atac phishing és seguint aquests consells bàsics:

• No responguis correus o SMS que et demanin dades o claus dels teus comptes o targetes. Crèdit Andorrà mai no t’ho demanarà. I, si ho has fet, accedeix a l’e-Crèdit a través del web de Crèdit Andorrà i canvia la contrasenya.

• Tolerància zero a la mala ortografia. Si t’envien un text ple de faltes, pot ser una mala traducció d’algú que fa phishing des d’un altre país.

Comprova que l’adreça de correu de qui t’escriu no té caràcters estranys i assegura’t que inclou els dominis de confiança. Si tens dubtes, revisa els correus anteriors d’aquella persona o entitat i comprova que l’adreça de correu és exactament la mateixa que les altres vegades.

Valida les teves dades personals a l’e-Crèdit. D’aquesta manera, podràs afegir una capa de seguretat extra a l’hora de validar operacions des de la banca online. Si reps algun correu o SMS sospitós en nom de Crèdit Andorrà, és molt important que ho comuniquis a l’entitat perquè puguem mirar d’avisar la resta de clients i posar-ho en mans de les autoritats.

Et recordem que Crèdit Andorrà mai no et demanarà que introdueixis el teu usuari ni la teva contrasenya a través d’un enllaç en un correu electrònic o un SMS.

No et perdis res

Subscriu-te a la nostra newsletter i rebràs les novetats del nostre blog al teu correu electrònic.

Subscriure’m