Tornar
1 Juny, 2021

Crèdit Andorrà organitza la conferència online «Què puc fer per servir i fidelitzar els meus clients?», a càrrec de José Luis Nueno, professor ordinari de l’IESE Business School i responsable de la Càtedra Intent HQ de Canvis en el Comportament del Consumidor.

La Covid-19 ha provocat canvis en les nostres vides i en la manera de comprar i de consumir. La conferència tractarà sobre la transformació que han de viure els sectors del retail i el turisme, entre d’altres, lligada a les modificacions en el comportament del consumidor. També abordarà la manera de recuperar-se dels efectes de la crisi, el paper que ha adquirit l’e-commerce i com s’ha d’emprendre el camí de la reactivació econòmica tenint en compte els diferents canals per arribar al client.

Dissetena ponència del cicle de conferències Crèdit Andorrà Global Forum sobre futur i tendències globals.

Dia i hora: dijous 17 de juny de 2021, a les 19 h
Enllaç per inscriure’s a la sessió online.

No et perdis res

Subscriu-te a la nostra newsletter i rebràs les novetats del nostre blog al teu correu electrònic.

Subscriure’m