Tornar
4 Juny, 2020

El Banc ja té operativa el 100% de la xarxa comercial, la més extensa del país, amb onze oficines. L’entitat, en línia amb la seva vocació i voluntat de servei al client, ha mantingut oberta una oficina a cada parròquia durant la crisi sanitària, cosa que representa el 80% de les oficines, per tal d’estar a prop dels clients, en tota la geografia del país, amb atenció presencial. L’horari comercial de les oficines bancàries és de 9 a 14 h.

El Banc va posar en marxa, a l’inici de la crisi sanitària, un pla de continuïtat de l’activitat financera amb l’objectiu de protegir la salut d’empleats, clients i proveïdors, i d’assegurar el servei als clients amb les màximes garanties.

Entre les mesures que va adoptar destaca el manteniment del servei presencial, amb una oficina a cada parròquia i unes quaranta persones oferint diàriament aquesta atenció presencial als clients, així com l’activació del teletreball en tots els casos en què ha estat possible. En total, més d’un 90% dels empleats han treballat des dels seus domicilis per atendre els clients –que, per via telemàtica, han pogut fer bona part de les seves operacions– i per seguir amb el bon funcionament intern de l’entitat. El dimarts, 2 de juny, s’ha iniciat també un pla de retorn gradual dels empleats de serveis centrals a la feina presencial, seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries i aplicant els protocols de protecció necessaris. Aquest pla preveu torns de treball presencial combinats amb teletreball.

El pla aplicat per l’entitat per assegurar el servei al client amb les màximes garanties també ha tingut en compte, en la mesura del possible, les diferents circumstàncies personals dels empleats. S’han establert polítiques de flexibilitat i de conciliació familiar, i també d’atenció a les persones que formen part de col·lectius vulnerables. 

Crèdit Andorrà ha implementat també mesures de seguretat i prevenció a les oficines, com la reducció de l’aforament de clients, la senyalització física de les distàncies de seguretat, la instal·lació de mampares de protecció i el subministrament d’equips de protecció individual per a empleats i de gels de desinfecció per a clients.

D’altra banda, el Banc, pioner en la implantació de solucions digitals, ha dut a terme un important esforç operatiu durant les últimes setmanes per posar en marxa solucions innovadores, com la possibilitat de contractar productes i serveis amb signatura electrònica. Són iniciatives que fomenten l’ús de la banca digital i que faciliten les gestions bancàries als clients sense necessitat de desplaçar-se a les oficines.

Crèdit Andorrà segueix impulsant l’ús dels canals alternatius: la banca online e-Crèdit, la banca telefònica Línia Directa Crèdit (+376 888 888) o l’àmplia xarxa de caixers automàtics, terminals d’ingressos i dispensadors de canvi. A l’hora de fer els pagaments, recomana utilitzar les targetes de dèbit o crèdit i que s’evitin les transaccions amb diner físic.

L’objectiu de l’equip de Crèdit Andorrà és estar a prop de les persones, les famílies i les empreses amb la voluntat de detectar i donar resposta a les necessitats que puguin sorgir. Una intenció alineada amb els valors que defineixen el Grup Crèdit Andorrà: empatia i proximitat, capacitat de servei, ser pioners i compromesos amb les persones.      

No et perdis res

Subscriu-te a la nostra newsletter i rebràs les novetats del nostre blog al teu correu electrònic.

Subscriure’m