Crèdit Andorrà, en línia amb les resolucions aprovades
pel Govern d’Andorra i les recomanacions de les autoritats sanitàries, ha
establert els protocols necessaris i ha posat en marxa un pla de continuïtat de
l’activitat financera amb l’objectiu de protegir la salut d’empleats, clients i
proveïdors, així com el servei als clients amb les màximes garanties. S’ha
constituït un Comitè per anar avaluant i determinant les accions que s’han
d’anar duent a terme i coordinar-les i executar-les de la manera més ràpida
possible.
Les mesures adoptades pel Banc han suposat l’activació del teletreball per a
gairebé tots els empleats de l’entitat, que ja treballen des dels seus
domicilis per atendre els clients –que, per via telemàtica, poden fer bona part
de les seves operacions– i per seguir amb el bon funcionament intern de
l’entitat.
El Govern d’Andorra identifica les oficines bancàries com un dels serveis que
s’han de mantenir oberts, juntament amb d’altres com les farmàcies i els
establiments d’alimentació. Actualment, Crèdit Andorrà manté operatives les
oficines següents: oficina Seu social a Andorra la Vella, Escaldes-Engordany,
Canillo, Encamp, Ordino, la Massana i Sant Julià de Lòria. L’horari comercial
de les oficines bancàries és de 9 a 14 h.
D’acord amb el protocol establert seguint les indicacions de les autoritats
sanitàries, demanem que s’evitin tant com sigui possible els desplaçaments a
les oficines i que s’utilitzin els canals alternatius:
• Banca online e-Crèdit
• Banca telefònica Línia Directa Crèdit (+376 888 888)
• Àmplia xarxa de caixers automàtics, terminals d’ingressos i
dispensadors de canvi
Si, malgrat tot, s’ha d’accedir a les oficines, cal fer cas de les
recomanacions traslladades pels responsables de Salut.
A l’hora de fer els pagaments, és millor utilitzar les targetes de dèbit o
crèdit i evitar les transaccions amb diner físic.
El Banc segueix permanentment les pautes marcades per les
autoritats pertinents, i tot l’equip està alineat amb l’objectiu d’estar a prop
de les persones, famílies i empreses, per tal de detectar les necessitats que
puguin sorgir. Aquest objectiu dona un ple sentit als valors que defineixen el
Grup Crèdit Andorrà: empatia i proximitat, capacitat de servei, ser pioners i
compromesos amb les persones.
Crèdit Andorrà vol expressar el seu suport a tots els empleats i, en general, a
la societat andorrana que, en aquests moments, pateix directament les
conseqüències d’aquesta pandèmia. També al personal sanitari i a totes aquelles
persones que estan demostrant el seu nivell d’implicació, d’eficàcia i de
generositat per contenir la pandèmia del coronavirus.