Tornar
29 Gener, 2020

Crèdit Andorrà va posar en marxa fa cosa d’un any un nou canal d’atenció al client a través de WhatsApp, el servei de missatgeria instantània. Des d’aleshores, cada vegada més clients utilitzen aquesta via per a les seves consultes i comunicacions diàries amb el banc.

El servei permet als clients fer qualsevol consulta sobre productes, serveis, campanyes i promocions del banc. A més a més, serveix perquè puguin rebre informació que els pot ser necessària puntualment, com ara la ubicació del caixer o l’oficina més propers o els seus horaris. Crèdit Andorrà ha estat pioner a oferir aquesta via de comunicació, amb l’objectiu d’ampliar el ventall de canals que posa a disposició dels seus clients per millorar la seva experiència a través de la digitalització.

Per poder utilitzar aquest servei, l’usuari ha d’afegir a la seva llista de contactes del telèfon mòbil el número +376 320 888. Un cop ho hagi fet, ja podrà iniciar la conversa des de l’aplicació WhatsApp.

Recorda que per motius de seguretat i confidencialitat, Crèdit Andorrà mai no et demanarà informació sobre dades personals, dades d’accés ni farà cap operació comercial per WhatsApp, correu electrònic, SMS o per via telefònica.

Més informació: https://comercial.creditandorragroup.ad/ca/contacte

No et perdis res

Subscriu-te a la nostra newsletter i rebràs les novetats del nostre blog al teu correu electrònic.

Subscriure’m