Tornar
2 Gener, 2020

El phishing és una activitat fraudulenta que busca aconseguir il·lícitament dades personals de tercers.

Habitualment, l’atac consisteix a suplantar la identitat d’alguna persona o entitat per aconseguir informació confidencial, com ara les claus bancàries o el número de targeta.

La majoria d’atacs phishing es poden evitar seguint aquests consells bàsics:

• No responguis correus o SMS que et demanin dades o claus dels teus comptes o targetes. Crèdit Andorrà mai no t’ho demanarà. I, si ho has fet, accedeix a l’e-Crèdit a través del web de Crèdit Andorrà i canvia la teva contrasenya.

• Tolerància zero a la mala ortografia. Si t’envien un text ple de faltes, pot ser una mala traducció d’algú que fa phishing des d’un altre país.

Comprova que l’adreça de correu de qui t’escriu no té caràcters estranys i assegura’t que inclou els dominis de confiança. Si tens dubtes, revisa els correus anteriors d’aquella persona o entitat i comprova que l’adreça de correu és exactament la mateixa que les altres vegades.

Per evitar que algú pugui caure en atacs phishing és molt important que comuniquis a la persona o entitat a la qual estan suplantant la identitat de l’atac.

Et recordem que Crèdit Andorrà mai no et demanarà que introdueixis el teu usuari ni la teva contrasenya a través d’un enllaç en un correu electrònic o un SMS.

No et perdis res

Subscriu-te a la nostra newsletter i rebràs les novetats del nostre blog al teu correu electrònic.

Subscriure’m