Tornar
25 Març, 2019

Crèdit Andorrà posa en marxa un nou canal d’atenció al client a través de WhatsApp, el servei de missatgeria instantània. El banc, pioner a oferir aquesta via de comunicació, busca ampliar el ventall de canals que posa a disposició dels seus clients i millorar la seva experiència a través de la digitalització.

A través d’aquest nou canal, el client podrà realitzar qualsevol consulta sobre els productes i serveis i sobre les campanyes i promocions vigents del banc. D’altra banda, podrà rebre informació que pugui ser necessària en moments puntuals del dia a dia, com ara la ubicació del caixer/oficina més proper o bé els horaris i dies festius d’aquestes oficines.

Per poder-lo utilitzar, l’usuari ha d’afegir a la seva llista de contactes del telèfon mòbil el número +376 320 888 i ja podrà iniciar la conversa des de l’aplicació WhatsApp. Per motius de seguretat i confidencialitat, no s’oferirà ni se sol·licitarà informació sobre dades personals, ni es farà cap operació financera per aquesta via.

Amb l’obertura de WhatsApp, Crèdit Andorrà segueix treballant per respondre a les necessitats actuals dels seus clients mantenint-los constantment connectats a través de tots els canals disponibles.

Més informació: https://comercial.creditandorragroup.ad/ca/contacte

No et perdis res

Subscriu-te a la nostra newsletter i rebràs les novetats del nostre blog al teu correu electrònic.

Subscriure’m